המו"מ המתמשך, והתפקיד של דודי אמסלם | האזינו לפרשנים

    אייל ראובן No Comments on המו"מ המתמשך, והתפקיד של דודי אמסלם | האזינו לפרשנים

    הפרשנים יהודה אבידן ועוה"ד רוני פאלוך שוחחו ב"מהדורת הבוקר" עם בצלאל קאהן ודוד חכם על המו"מ הקואליציוני המתמשך, ועל החשיבות בכך שדודי אמסלם יקבל תפקיד משמעותי | האזינו לשיחה

    צילום: Miriam Alster/Flash90
    21:20
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on מפגיני שמאל באו לעורר פרובוקציות וגורשו בריקודים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אי ש"ס הפרשן יהודה אבידן פתח את השיחה: "ההיגיון אומר שקודם כל סוגרים את המפלגות הגדולות, עכשיו הכל הפוך, קודם סוגרים את הקטנות, ואחר כך את ש"ס והליכוד".

    עו"ד רוני פאלוך: "זה פשוט מירמור להציג את זה כאילו ש"ס נשארה לסוף, היחידים שהיו "שותפים" לליכוד הם חברי ש"ס. כל השאר באו לקבל מהליכוד, ש"ס עשו מהלך מצויין והלכו עם הליכוד יד ביד והם קיבלו הכי הרבה. זה לא נכון המירמור הזה כאילו דרעי נתן לכולם הכל".

    אבידן: "אנחנו לא מתנצלים על כך שדרעי רשום בטאבו על פירוק הממשלה, אנחנו לא מתנצלים על הקשר עם נתניהו ועל החזקת גוש הימין, נחכה שכולם ישבעו ונבוא אנחנו עם הדרישות. זה לא 6-3 כמו בעיריית ירושלים, זה 11-3".

    לאחר חילוקי הדעות על המו"מ, צמד הפרשנים הגיע להסכמה לפחות בנושא התפקיד של דודי אמסלם. פאלוך: "אמסלם הודיע שהוא לא בא לקבל תפקידים, הוא רוצה לראות שינוי, הוא לא חייב להיות שר, הוא רוצה יכולת להשפיע. והוא עושה קידוש ה' יותר מחכי"ם דתיים וחרדים".

    אבידן הצטרף: "אמסלם הוא אחד האנשים שיש לו מניות בפירוק הממשלה, הציבור מאוד אוהב אותו, הלוואי שהוא יהיה יו"ר הכנסת או בתפקיד בכיר".

    האזינו לשיחה:

     



    0 תגובות